Lördagen som var

I lördags åkte vi en hel hög och frisbee golfade i Stockton på förmiddagen och vädret var helt underbart :) När vi kom hem åt vi pizza och sedan gjorde vi oss i ordning för att åka på party.
Brandons kompis Ben bor i L.A men var hemma över helgen så vi åkte dit och drack massor med alkohol och hade en ap kul kväll!


En lite suddig bild på mig och Brandon


   
Vi köpte mustacher och åkte dit i.




Jag och min man.


Jag och Alyssa är beer pong vinnare. haha


Klickar ni på de mindre bilderna blir dom större


Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh vad roligt Anna-massa bilder!!Det gillar jag.Kul åsså att ni hade en apkul kväll hihi.

2010-07-28 @ 11:02:09
Postat av: mamma

Förresten vad är beer pong???

2010-07-28 @ 11:03:47
Postat av: Sofia

Åh nu fick jag sån där saknar dig jättemycket känsla! Bara för alla bilder som jag tjatat om att få se haha :) Det är tur datorn finns så jag får se dig in real ibland. Men gud vad skönt det skulle vara att åka och hälsa på dig så jag får se mer av ditt LIV där borta och träffa din man! Du verkar haft en kul lördag iaf :)

2010-07-29 @ 14:19:59
Postat av: Emma

Vad vackra ni är!!! :D Håller med Fia nog fick man en enorm saknad när man ser bilder på er!!!

2010-07-30 @ 15:07:51
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0