Ny familjemedlem

I Fredags kväll åkte jag, Brandon och Louie för att hyra film. Vi hyrde en film och gick över till affären för att Brandon ville köpa öl, bara det att utanför affären stog det två barn med en bur med 5 små söta kattungar. Både Louie och Brandon tjatade på mig att ta upp en katt, så det gjorde jag och såld blev jag, världens lugnaste lilla katt och såå söt. Barnen berättade att dom lärt sig att gå på kattlåda osv. osv.
Dom berättade också att om dom inte blev av med dom skulle dom få lov att avlida dom. Så vi tog kattungen, tackade och gick :)
Och vilket bra beslut, han är så otroligt lugn och gjorde sig hemmastadd direkt. Kurrar gör han mest hela tiden och sover bredvid mig i sängen. ;D (ingen mask i magen och inga loppor hade han heller)



Brandons jobbkängor blev en favorit på direkten för lilla Miles.
(kolla hålet vi borrade för vi hade mus i väggen, nu är väggdelen och musen borta så jag tejpade över lite provosoriskt)


Kommentarer
Postat av: Tomas

Vilka jätte ögon hah. Kommer bli en bra vän det där :)

2010-07-27 @ 08:49:28
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Åhh hallidudanimej va sööööt man kan va!Ett bra beslut ett bättre sällskap får man leta efter.Så lycka till med er nya familjemedlem.

2010-07-27 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0