10 November

Uttrakad sa det racker och blir over!
Sasong 6 pa Greys Anatomy tog slut idag. ooohh no!
Och pa abc.com sa har dom redan hunnit tagit bort forsta och andra avsnittet pa 7de sasongen. Bummer.
Sa nu maste jag vanta tills den slapps pa DVD. :(
Brandon jobbar overtid nu i nagra dagar sa han kommer inte komma hem forans halv 9, uuuh det ar langa dagar mina vanner. Jag kanner mig ensam. Men min Miles har gosat med mig hela dagen, sa sa ensam kanske jag inte ar? ;) Jag maste se det possitiva i allt, annars gar jag latt under har borta!
Imorgon ska jag aka och shoppa med min Svarmor.
For nagra veckor sedan brann det namligen i denna gallerian, sjukt laskigt!
En kille hade gatt in och tant eld i en spel butik och antagligen i "kryprummen" ocksa. Taket rasade in och skador for 59 miljoner dollar.. Bra jobbat! Nybyggd ar den ocksa, en del av den...
Men denna gallerian ar sjukt stor, en av de storsta i Kalifornien sa de har oppnat upp delar dar det inte brann, men alla klader fick skickas pa kem tvatt. Undrar om dom saljer dom for full pris? hehe....
H&M delen ar i alla fall oppen och det ar vad som raknas ;) Ska bli skont att komma ur lagenheten i alla fall! :)
Och kanske har dom borjat jul pyntat i gallerian ocksa?? I love love love christmas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej! Jajjemannsan, annu en svensk i USA! Finns en hel del har maste jag saga! :) Hur lange har du vart har? Sa du bor i Sunny California du... avis Vart i CA bor du?? Forsta gangen jag akte till USA akte jag till LA och pluggade! Loved it!!! Har vart dar ett antal ganger efter ocksa..:) Men nu som sagt har jag fastnat pa ostkusten istallet...:P



Far la ta och googla runt lite sa jag kan fixa till bloggen lite finare da.. thx for tipset by the way! :)

2010-11-11 @ 05:07:56
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: mamma

Attans oxå att du inte hann med de första avsnitten!! Det vi hade igår var inge bra alls:( Hoppas du hittar nåt annat att titta på så att du INTE går under för det vill vi ju inte kunde jag så skulle jag komma över o hälsa på dej:D Kramartill dej. Ha en trevlig shopping iaf

2010-11-11 @ 16:49:08
Postat av: Sofia

Gå in på ch131.com, där finns de avsnitten :) Ha det så kul på shoppingen! Kram

2010-11-12 @ 12:29:32
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0