Halloween party

Har far ni nagra bilder fran halloween festen vi var pa i Lordags. Vi hade en mycket kul kvall :)
Slimey shots, jello shots i sprutor och hela huset dekorerat och ja ni vet allt sant som hor till en halloween fest i Amerikatt. ALL IN!
:)
Vi kom hem runt midnatt och nar jag satte mig ner vid matbordet kande jag hur full jag blev, alla jello shots slog till precis da. Sa jag slevade i mig mina nudlar och halften trilla utanfor och sa kande jag att jag behovde ga och sova, slockna pa dirr. Vaknade pigg coh glad morgonen efter
:)
Sa here you go. Judisk prast och en romersk gudinna. haha lite mixat dar, det blev inte riktigt som vi tankt oss. Men vad gor det om hundra ar?
Jag och Lindsay
Blodig tarta Lindsay gjort
Jag och min man
Flip cup

Kommentarer
Postat av: mamma

Va fina ni var!! Jag blir såå avis jag vill oxå gå haloween fest! Speciellt tårtan var ju superläcker.

2010-11-03 @ 16:59:26
Postat av: Eleonor

Vilken härlig mismatch ni var =) Jag gillar skägget. Haha!! =)

2010-11-03 @ 20:52:43
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad snygga ni är!! Hade åxå velat varit med på party!!!

2010-11-05 @ 11:16:22
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0