Sunday again

Kanske har ni trottnat pa katt bilder? Men han ar ju for bra, han alskar vatten och blir alldeles tokig nar man satter pa badkars vattnet. Dar skulle han kunna sitta i timmar :)




God kvall lasare!
Sondag kvall och det har sporegnat nast intill hela dagen, skont som tusan! Jag alskar hosten har i Kalifornien, for det regnar ibland men inte alls lika mycket som hemma i Sverige. Sa tio+ for den! :)
Jag och Brandon har enbart slappat idag, spelat Mario Galaxy och bakat kakor. Vi far se om dom blev goda, i sa fall slanger jag upp recept och bild! :)
Nu ska vi ata hemma gjorda turkey burgers. Smarrigt...

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tröttnar inte, han är ju för charmig tycker jag !! Lät som ni hade en myssöndag .Skönt det är så de ska va :)

2010-11-08 @ 17:33:06
Postat av: Linnea

Gud så söt han är!

2010-11-13 @ 22:59:26
URL: http://Skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0