En veckans so far

Mina tva favorit killar..
Jag lyssnar pa Queen och letar bilder att bygga ihop ett litet foto album med som vi kan ta med oss pa Mandag till intervjun.
Det ar inte det lattaste eftersom jag har pa tok for manga bilder...
Queen ar ju for ovrigt sa sjukt bra!
Denna veckan blev valdigt busy busy..
I Mandags kom mina alskade Vardbarn pa besok med den nya Au pairen, Johanna fran Sverige, hon verkade hel skon sa henne ska jag absolut traffa igen :) Sa kul med Svenskt sallskap, Great minds think alike.. Som man sager har i USA. Svenska tjejer gar jag bra ihop med men vissa Amerikanskor forstar jag mig inte pa. Och bodde ni har skulle ni saga exakt samma sak...
Vi spelade Wii och snackade massa strunt hela dagen och at lunch har hemma.
I Tisdags var Brandon ofrivilligt ledig fran jobbet sa han akte och klippte sig och medans han gjorde det hangde jag hemma hos hans Mor. Efter det akte vi och hamtade upp Brandons lillebror och hangde dar hemma en stund. Tillbaka till Brandons mamma och sedan akte vi over till Louie och hangde dar till min mage borjade kurra for middag. Vi akte hemat och slangde ihop lite tacos med farska tortillas, smaskens!!
Idag akte jag och min Svarmor till Downtown Sac for att ga pa en "test intervju" hos varan advokat. (Brandon jobbade) Hon gav oss en massa bra info och sa gick hon igenom de fragor som kommer att komma pa intervjun och sa vidare.
Det later lattplatt, men jag maste ju svara infor gud eller lagen eller vad det ar?? haha. Och det gor mig alltid sa nervos, det kanns ju som att man ar sjukt skyldig.. Men det ska bli riktigt skont nar det ar over i alla fall :)
Efter det sa akte vi till Arden Mall och shoppade lite grann och sedan resten av dagen har jag tvattat. Sa nu har jag ett ton klader att vika och hanga upp pa galgar.
Imorgon, Torsdag, ar det Thanksgiving i USA.
Can't wait... Maten ar saa god och pumpkin pie mmmmm..

Kommentarer
Postat av: mamma

Vet inte men man kanske säger:Happy Thanksgiving eller nåt idag? Åh vad jag skulle vilja smaka den där pumpapajen nån gång (antar att jag måste göra en för att få det)Låter smarrigt iaf!Håller verkligen tummarna för att intervjun går bra på måndag:)

2010-11-25 @ 08:37:33
Postat av: Emma

Åh låter verkligen som du haft en toppen vecka, eller har kanske man ska säga :D Blir så glad!!! Hoppas thanksgiving var riktigt skoj! Massa kärlek

2010-11-26 @ 22:01:56
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Tomas

svar på ditt inlägg finns i min blogg. du behöver ej publicera detta inlägg ;)

2010-11-26 @ 22:40:04
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har aldrig smakat pumpkin pie, men har så svårt och föreställa mig att det kan vara gott... men jag antar att jag får ge det en chans någon gång när jag är i USA :)

2010-11-27 @ 07:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0