Lordag

Idag ska jag antligen fa mitt har fixat.. :)
Har behovt klippa det nu i 3 manader och nu nar det ar host vill jag farga det morkare. Sa jag tankte ju da att Brandons syster kan fa fixa det :) Perfa! Sa vi aker hem till hans foraldrar sa mots vi alla dar och sa fixar Erin mitt har och Brandon ska hjalpa till med nagot i deras hus. Och sen bjuder Brandons mamma oss pa middag :) Perfekt Lordag, alskar att spendera dagar med Familj, saknar ju min familj hemma i Sverige saklart, kom hit vettja! ;)
Imorse gav vi Miles ett bad och han ser ju for rolig ut da. Jag kan inte sluta skratta at honom, han blir sa lang och smal.. :) Och nu nar han torkat ar han helt tuffsig, sa sot! Men nu kommer han ju lukta gott nar vi gar och lagger oss ikvall!
Ursakta mitt otroligt galna leende. Men man blir ju glad av en puss av sin kissekatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur vart håret? :D Du får gärna dokumentera det med en bild!! Haha jag diggar Miles skarpt kan jag säga dig. Han verkar ha en väldigt egen personlighet och det gör mig påmind över hur Iggy var, det får mig att minnas hans galna påhitt :)

2010-10-24 @ 10:23:18
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Haha vad söööööt puss!! Jag ska definitivt prova fish and chips på Bubba Gump!

Hur går det för dig i Visum processen? Har du fått grenncard och arbetstillstånd?

2010-10-24 @ 13:49:45
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Skön katt du har :) Ja vi saknar dej med vet du men vi kommer nog inte o hälsar på än på ett tag tyvärr så hoppas hoppas du kommer till oss snart istället....

2010-10-25 @ 13:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0