Sunday fun day

God formiddag varlden.
Har ligger vi alla utslagna pa soffan, Miles ligger over min vanster arm sa kan bara skriva med hoger. Alltsa lite segt. :) Jag slangde ihop lite American pancakes till frukost och hash browns, yum yum. Football pa tvn saklart men jag har overtalat min man att vi maste aka och leta efter en vit duk sa vi kan gomma tra bordet som jag tycker ar skit fult i varat hem :) Sa det ar vad som hander idag!
Jag har de senaste dagarna fatt nagon fraga om hur jag och min man gatt tillvaga med varan greencard process och jag har ju aldrig berattat nagonting om mig sjalv riktigt. Sa jag tankte att om ni vill fraga nagot sa gor det i detta inlagg sa slanger jag ihop en liten beskrivning om mig sjalv och hur vi gatt tillvaga. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ingen bild på bilen :P bara sett den live. han har bara haft den runt ett år tror jag så du har nog aldrig sett den men den är silverfärgad ;) Är typ som pedden men nyare och rundare i formerna haha

2010-10-26 @ 18:37:02
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0