Fore bilder

Jag i varat vardagsrum (ska vara tva tummar upp, men dom ar visst lite sneda?)
Brandon och Jag glada som aldrig forr!
Fick med lite av allt i denna badrums bild. Haha.
Extra stor roman tub. Har skulle man latt kunna sitta 3 pers och plaska.
Varat kok :)
Brandon i varat sovrum
Lite "fore" bilder pa varan lagenhet som vi tog nar vi precis fatt nycklarna :) Inte de basta bilderna, men det ar ju svart att fa med alla vinklar och horn nar man tar bilder pa ett rum :) Och vi har ocksa en liten "tvattstuga" med oppet skafferi i ocksa =) Men det far ni bilder pa imorgon.








Forsta kvallen i lagenheten och
Brandon och Louie bygger tvbank + soffbord och Miles hjalper till pa ett horn
En liten random bild jag tog mitt i allt stok.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vilket mysigt hem! Jag gillar den öppna spisen! Mysigt.

2010-10-21 @ 13:41:51
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar bilden med Brandon på golvet haha... och känner igen det där med att skruva ikeamöbler :D

2010-10-21 @ 14:47:30
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul med lägenhetsbilder men du måste ju visa NU åsså ni har det ju jättefint ju!!

2010-10-21 @ 16:36:18
Postat av: Virre

Åh vad mysigt. Vilket badrum o kök :) Men den bästa bilden är dina tummar. Haha vad har hänt? För mkt spelande på mobilen? ;) Ser framemot nästa omgång med bilder :) Kram!

2010-10-22 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0