31 Augusti

Hej och förlåt för super dålig uppdatering här, som alltid!
Just nu är jag förkyld och är helt seg så orkar inte tänka så mycket.. Äter mest Svenskt godis och mår relativt bra ändå! :)

Helgen var helt ok, ganska stressig dock. Fick hem våran soffa och den verkar vara toppen, det visar sig när vi öppnar upp kartongen :) Vi hjälpte Brandons familj att flytta hela Fredagen och Lördagen, på Lördag kl 6 vankades det 50års fest, mycket trevlig kväll tills klockan slog 10 och något gick snett i mitt system. Jag vart alldeles för full så vi åkte hem! Söndag innebar brunch med min man på Dennys och sedan åkte vi runt och fixade lite ärenden. 

Förresten så i Torsdags så var vi och tog mina fingerprints och foton, det gick snabbt och bra! :) Så nu har jag det gjort. På Fredag däremot måste vi åka till Svenska Ambassaden i San Fransisco och fixa mitt birth certificate. Krångel Amerika AB. Men jag är mest glad att det går framåt ändå, så jag orkar inte klaga så mycket på det! :)

   


Lindsay och hennes tårta, och jag och födelsedags barnet


Chocolate cake shot, jag mår illa av bara tanken på en sådan nu.


Jag, Brandon, Lindsay och Louie


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du mår bättre nu, såg ut som du hade jättetrevligt i helgen iaf :) Lycka till med resan till San Fransisco i morrn oxå - det går ju framåt!! Kramis

2010-09-02 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0