9 September

Hej hej hej!!!
Nu har jag varit moster i två dagar och i två nätter har jag drömt om min syster son.. Kan det vara för att jag tycker att det är helt underbart och för att jag önskar att jag kunde träffa honom? Svar: JA! :)
Men ja ä int bitter... 

Annars så håller jag på att packar för fullt, och det är ju skit kul! Tar lite saker här och där, saker från köket vi inte behöver använda och näst intill alla badrums saker =) Jag är så himla glad att vi flyttar, för jag är väldigt trött på våran roommate.... Ska bli skönt att få vårat eget ställe, egen kyl så jag inte behöver tänka på vad som är mitt och ditt, och ett skafferi där jag inte behöver tänka på vilka konserv burkar eller vilken pasta som är min osv. osv. För nu är det ju så att han vi delar huset med är lite konstig när det kommer till saker, som att han "gömmer" gravy mix påsar i en tom gröt kartong osv osv. Och då ska det tilläggas att vi aldrig äter av hans saker, utan han har sådana konstiga idéer om allt. Det kanske inte låter så drygt för er, men varje liten sak blir väldigt mycket tillslut och man har fått nog..
Jag skrubbade köket jätte fint igår och när jag kom upp imorse så är det skit och disk överallt på köksbänken, så besviken och trött. Så äntligen säger jag bara :)

Nåja nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen :)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår om det blir skönt. Både o slippa ha en rumskompis o att ni två får ha erat eget de kommer att bli alldeles alldeles underbart ska du se.En vecka kvar idag bara sen så.... kramis

2010-09-10 @ 09:31:41
Postat av: Emma

Träffade underbara söta bebisen igår och Anna, vi kan vara stolta ;) Det vackraste jag sett!! Vad skönt för er att det är dags för flytt nu :) Förstår att det blir jobbigt, jag menar jag skulle nog inte ens kunna bo tillsammans med en karl haha. Älskar dig och saknar dig bajs mycket nu!

2010-09-10 @ 09:42:00
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Tomas

Måste vara skönt att äntligen få sitt eget place. Måste vara perfekt med pick upen att lasta grejer på sen när ni ska flytta.

2010-09-10 @ 10:36:35
URL: http://tomasbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0