Cheap ham

I Tisdags efter en hel dag med barnen åkte jag till Trader Joes för att köpa en påsk skinka.
Jag betalade $6 för den. haha sjuuukt billigt. Så här gick det till
Kassa killen: oh what the heck, you got the one without a tag. *Ringer på klockan för att få hjälp*
Jag: Oooh I'm sorry.... It was the last one out there.
Kassa killen: Hmm the last one, huh?!
Jag: Yeah.
Kassa killen: Never mind (till snubben som skulle hjälpa honom)
*Kassa killen tar upp skinkan i sina händer och väger den upp och ner*
Jag: hehe.
Kassa killen: 6
Jag:?
Kassa killen: 6... Six dollars.. Does that work for you?
Jag: Well, hehehe. That sounds pretty cheap.
Kassa killen: Allright 6 dollars it is.
Jag: ok, Thank you SO much..
Kassa killen: Have a nice evening.

Den skulle egentligen ha kostat mig runt $25. haha me love trader joes.
Och sedan köpte jag ett ägg fat på Target, vad är väl en påsk utan ett riktigt sådant.. :)
''
Min skinka...
Mitt ägg-fat med en nyfiken katt på ett hörn.. Såklart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken tur du har :D Och vad kul med påskmiddag, själv skulle jag aldrig klara av det, du är duktig du! Och härligt med äggfatet, det är ju ett måste ;)

2011-04-22 @ 09:57:16
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Haha vikken tur du har,äggfatet är ju jättefint ju.Hoppas det gått bra o rullat köttbullar åsså-annars Lycka till med det !!

2011-04-22 @ 21:52:29
Postat av: Swedish Army Wife

Ja men vad är det med katter och att springa framför linsen när man ska ta kort? haha

2011-04-24 @ 00:44:59
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0