Förkylning

Jag har en monster förkylning, jag nyser och snyter mig var o varannan minut.
Och jag har tappat smaken och hörseln lite halvt.
Jag brukar aldrig tappa smaken.. Hjälp!
I Lördags kväll fick vi cupcakes av vår käre vän Lindsay, så igår kväll mumsade vi i oss en varsin.
Brandon åt en lemon och jag åt en som jag trodde hade cookie dough i sig.
Efter jag ätit min cupcake pussade Brandon mig och sa 'Did you just eat a peanut butter cupcake?'
'eeeew, I thought it was cookie dough'
Jag ogillar peanut butter, starkt!!!! Som så många andra Svenskar jag känner som bor eller bott i USA.
Det här var alltså min första upplevelse av att ha tappat smaken OCH lukten.
OCH jag tar heller aldrig medicin, om jag inte är tvungen.
Men Brandon hade tjatat och tjatat på att jag skulle ta ett piller som gör att näsan torkar ur.
Så tillslut tog jag ett litet piller. Det slutade med att jag bara sov 3 timmar......
Vilket resulterade i huvudvärk och väldigt trött tjej nu efter en hel dag med kidsen!
Men en grym dag har jag i alla fall haft det ändå, trots omständigheterna!! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj blev den så hemsk!? Ja fyy för peanut butter låter äckligt...kanske var välbehvligt med lite sömn! Hoppas iaf att du är bättre idag så du orkar med o jobba.

2011-04-13 @ 09:43:24
Postat av: Johanna

Uscha... later inget vidare! Krya pa dig nu!!

2011-04-13 @ 23:59:25
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0