God bless you

I år skall det firas påsk hemma i mitt hem. Hjälp!
Jag stressar ihjäl tror jag. hehe nej då!
Men jag hade tänkt att hinna rulla köttbullar, så vi får se om jag hinner det eller ej. Annars gör jag det imorgon bitti.
Ska hinna med att måla min stol en andra gång innan det blir kol svart ute också!
Idag när jag är på väg in i en matbutik så stannar en lite äldre svart (ja, helt ok att säga svart för han kallade mig för vit) man mig ute på parkeringen. Han satt i sin fancy cab med solbrillorna på.
Han: Excuse me
Jag: Yes?
Han: I just prayed for you to the Jesus Lord.
Jag: Ler lite smått.
Han: I said, Bless this beautiful white girl walking.
Jag: Well Thank you.
Han: He is going to bless you, such a sweet girl.
Jag: Thank you, sir. hehe.
haha ibland undrar man... På sistonde har det hänt lite smått sjuka saker i mitt liv.
Det brukade alltid hända tillsammans med Alexandra.. haha!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Haha vad roligt...

Här nere i södern blessar dom hela tiden. Vi hade en cabel guy som fixade TV, telefon och bredband och när han gick så sa han Ya'll have a blessed day.. När man kommer från Sverige så är det alltid lika konstigt att höra det.

2011-04-22 @ 18:56:59
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: mamma

Helt rätt det är bara att tacka o ta emot :)

2011-04-22 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0