Just one of those days

Visst är det väl tur att vi ALLA gillar olika?
Alla är unika och inreder sina hem olika, gillar olika mat, vi klär oss olika, pratar olika osv. osv.
Hur skulle världen se ut om vi alla tyckte och tänkte lika. Fy vad tråkigt.
Jag älskar att få inspiration och energi ifrån andra människor.
Livet är så roligt med andra människor än mig själv.
Idag är annars en dålig dag.
Jag skulle vilja sitta på mammas och pappas vita soffa och äta Svenskt lösgodis idag.
Bara mysa framför tvn tillsammans med er!
Men istället sitter jag på min svarta soffa med ett tungt huvud, ensam!
Jag skulle vilja måla klart den fjärde och sista stolen...
Men jag orkar verkligen inte det, och det är ganska kyligt ute!
Så jag och mitt tunga huvud kommer nog spendera resten av den här dagen på min svarta soffa i Kalifornien.
Inte i Sverige. typiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart du ensam? :/ Vad tråkigt.. Hade mer än gärna också haft dig i mammas och pappas soffa :) Hoppas du har en bättre dag idag, lycka till på jobbet. Pusss

2011-04-09 @ 08:51:30
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Va tråkigt att du sitter där ensam :( Klart att jag oxå skulle vilja att du var hos oss ibland,men vi får väl ta att vi har "såna" dagar ibland!! Idag kommer du iaf ha fullt upp-det är ett som är säkert Lycka till med 2 jobb!!!

2011-04-09 @ 10:53:47
Postat av: Anna Teig

Blaah! Hade ocksa en san dag haromdagen. Jag brukar tanka att har har jag atminstone my husband...aven fast jag saknar risifrutti, havrefras, losgodis och mammsen och pappsen ibland.

2011-04-10 @ 06:28:09
Postat av: Linnea i Alabama

OLIKA ÄR BRA!

Hoppas du har det bättre idag, jag har lite svenska böcker jag kan skicka om du vill?

2011-04-11 @ 17:18:50
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0