Påsk

Ännu en påsk är över. Och den firades hos mig och min man.
Gudars vad lyckat det blev :)
Maten vi lagade blev hur bra som helst, skinka, prinskorvar, köttbullarna (som inte alls blev så peppriga som jag trodde) ägghalvor, potatis, green been casserole, bröd, sallad, rökt och gravad lax och ananaspaj till efterrätt! Svärmor tog med sig cheesy potatoes och påskgodis :)
Super smarrigt, och alla var mätta och belåtna efter det.
Ananas pajen tyckte dom var super god och ingen utav dem hade ätit det innan.. Så det var en hit. Och det är ju super enkelt att göra. Bjud era Amerikanska vänner på det :) Servera den med vanlijglass. mums!
Jag och min fina man. Jag stressade på som aldrig förr och märkte inte ens att jag hade ruffsigt hår.
Nästan all mat :) I hörnet ser ni en sill burk jag köpte på IKEA som förblev oöppnad.... Konstigt!
Vi serverade mimosas och sparkling apple cider. mums!
Skål Svärmor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad du är duktig!! Såg jättemumsigt ut och jag ser ni har dina Intermezzo glas och dricker ur :) Svensk lyx på hög nivå! Längtar efter dig, hoppas vi kan åka över till er, fast nu är pengarna slut med tanke på husköpet så det dröjer tyvärr :( Men hade varit så kul att vara med dig och din familj också, att få se din värld. <3 dig!!!

2011-04-26 @ 11:40:05
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Guu va mycket gott!! Och vad fin dukningen var, önskar att vi oxå vart med.... Du o Brandon är åsså jättefina :)

2011-04-26 @ 15:37:12
Postat av: Emma

Åh vad duktig du är Anna!!! Såg riktigt smarrigt ut och dukningen var riktigt fin & fräsch :D Det måste kännas skitbra, en vuxenpoäng till, till dig ;)

2011-04-26 @ 17:47:13
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: Swedish Army Wife

Haha du är ju jättesöt i håret! Rufs is the new "it"-thing vet du väl ;)

usch vad hungrig jag blev nu av att läsa om och se all er påskmat..inte bra när klockan är 22.15 och jag ligger på pluskilon efter USA-turen..gaah..

2011-04-27 @ 22:18:07
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0