En dag på Zoo

Vilken bra dag jag haft idag..
Gick upp klockan 6 och vad det är härligt att se solen gå upp.. Vackert!
Jag och minstingen gick till the zoo idag (zooet?!)
Det första han vill titta på är reptiler. Jag ber snällt att vi kan väl gå någon annanstans, och förklarar att jag är väldigt skraj för ormar. Men det är inte jag säger han. Så sakta men säkert gick vi in och jag höll mig så långt bort från `burarna`jag bara kunde och tittade åt andra hållet.. Det gick bra!
Sedan kollade vi in rosa flamingos, apor, lejon, tigrar, fiskar och massor med andra djur. Och avslutade det hela med att åka litet tuff tuff tåg..
Och med en temperatur på 28 grader celsius i skuggan. Fint som snus...
Det gick verklign inte att vända på bildjäveln. Så ni får vända på huvudet helt enkelt. Så nu blev jag arg också.
Men sak samma, i bilden har vi en giraff!

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, ja, jag märkte det ibland. Konstigt uppbyggda! Tur att det snygga väger upp det en aning iallafall. Roligt att du har likadana :)

2011-04-02 @ 07:27:26
URL: http://www.mariahellsing.se
Postat av: mamma

Va kul, o va sköööönt med värme :)

2011-04-02 @ 12:29:23
Postat av: Swedish Army Wife

Haha vilket lysande exempel på småsaker man kan bli förbannad över, att inte kunna vända bilden :)

2011-04-02 @ 18:27:40
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0