Dr Pepper

Vi har haft en så bra helg.. Myys på hög nivå!
I Fredags åkte vi och hämtade upp vårat matbord och det blev super bra!
Visar bild imorgon...
I Lördags jobbade Brandon så det blev inte mycket gjort för min del, stor städning och diskade alla vin glas! Yes.
Vi åt tacos till middag och så åkte vi och spelade mini golf med lite vänner på Lördag kväll och jag fick lägst poäng. ;D
Söndag innebar IKEA och pizza till lunch och sedan hyrde vi filmer!
Snipp snapp snut så var helgen slut.
Enda bilden jag tog från golfen.
Efter mini golf åkte vi till In n Out burger.
Är ni någonsin i Cali så måste ni äta här.. Super gott. Och kom ihåg att kolla in menyn online innan, finns massor med mer alternativ där än om man går in på stället och beställer från menyn. :) (Så krånglig mening det blev) Gott i alla fall.
Dr Pepper. En kul läsk. Första gången jag smakade det så spottade jag ut det på dirr.
Nu gillar jag det, ibland. Sjuk smak! Brandon köpte cherry smak och jag diet. (jag ogillar vanlig läsk när man liksom känner sockret mellan tänderna. iiih)

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är såå mysig eran kissekatt ;) verkar som du haft en skön helg , o duktig på mingolf är du ju åsså!!

2011-08-30 @ 09:21:07
Postat av: Swedish Army Wife

Jag tycker Dr Pepper smakar munskölj :) Har bara provat en gång och det räckte hehe

2011-08-30 @ 15:09:31
URL: http://www.swedisharmywife.com
Postat av: Karin Embretzen

WHAT!? Dr pepper är ju jättegott! trodde det bara fanns med körsbärssmak :P iaf här! Godare än cherrycoke iaf ;)

2011-08-30 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0