Helgen

Far och son dyker från husbåten..
Ser ni hur Min svärfar verkligen svävar?? haha så klockren bild.
Svettig tjej.
Brandon fångade en 3lbs bass fish på Lördag kväll :) Han var glad.
Jag vart glad för hans skull, men mest sur för jag ville ju fånga den. ;D
Det är så underbart att vakna upp till denna vy.
Vi spenderade ännu en helg upp i Oroville.
Det är så underbart där uppe.. Vi fiskade, åt god mat, badade och bara umgicks.
Vi kom hem skapligt på söndagen och tog en 2 timmars nap, åt god mat och tittade på film resten av kvällen.
Så gullig är min katt när han tittar ut genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: Linnea i usa

yiiiikes! Din katt ser ut att vara lika stor som en dalmatinhund!

2011-08-23 @ 06:26:52
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: mamma

Åh va skönt det ser ut där i Oroville. Haha ja håller med om att han ser stor ut Miles,men antar att fönstren är ganska låga va?

2011-08-23 @ 09:02:35
Postat av: Nadja

gud vad mysigt det ser ut. Vad skönt att ha ett sånt ställe att åka till på helgerna!

2011-08-31 @ 08:16:33
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0