Home alone

Vi hade en toppen jul i år.. Saknade dock det Svenska julbordet och min Familj otroligt mycket..
Men utöver det hade vi det super mysigt :)
Fina julklappar och magen var full med godsaker..
Idag åkte min kära man iväg till Salinas för ett jobb, ca 3 timmar söderut så han sitter just nu i ett motel rum och dricker öl och äter pizza i sin ensamhet.. Själv sitter jag och skriver recept och Miles tittar på. Ska sova ensam i sängen i natt och jag måste säga att det ska bli skööönt.. Hehe. Eller vem försöker jag lura, Miles kommer ju garanterat ligga på mina ben så jag ändå inte kan röra mig.. :p På senaste har Brandon liksom tryckt ut mig på kanten och då kanske det ska tilläggas att vi har en Cali King bed.... Så förhoppningsvis drömmer jag inga mardrömmar..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du sover skönt o njuter i fulla drag av att ha hela bädden för dej själv hehe ;)Mer linslus än Miles får man väl leta efter eller????

2011-12-29 @ 13:29:12
Postat av: Nadja

Haha jo det är det sköna med att komma tillbaks till Hawaii, slipper ligga ochb trängas i min enkelsäng hemma i Sverige..

2011-12-30 @ 12:20:46
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Sara

Du påminner mig om prinsessan Kate...och hennes vackra uteseende lyckades verkligen fånga en prins! :)

2011-12-30 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0