Saturday night

Hallllå.
Ni vet när man har något som tynger en, det liksom trycker I bröstet och man går runt och oroar sig...
Ja, det har jag gjort I ca 2 veckor. Jag har mått så dåligt, vart ledsen och orolig. Men så idag lättade jag på mina saker och pratade med de som jag behövde. Jisses vilken lättnad. Hade jag något att vara orolig för? Nej. Haha. Så tokigt det kan bli...
Men idag har jag istället varit väldigt glad! Skööönt hörrni. Hehe.


Annars åkte vi och shoppade lite idag, åt lunch på red robin. (endast för att stilla mina gingerbread shake cravings för I år) hehe.. Såå god är den...
Nu ligger jag på soffan med Ellen och vi tittar på en julfilm.
Deras julgran är så fin med personliga ornaments. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Känns nog bra för alla parter eller hur ??? ;) Kramisar i massor till dej, o mumms va gottigt det ser ut, o nästan som en disney gran,där ligger man i lä hehe!

2011-12-18 @ 11:21:12
Postat av: Nadja

Skönt att höra, kommer ihåg när jag hade problem med csn och det äntligen löste sig och hur jäkla skönt det var att slippa den där klumpen som satt i magen hela tiden..

2011-12-19 @ 07:46:09
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0