blommor

Fed ex killen plingade på dörren och lämnade en stor hög kartong..
Han sprang snabbt upp för trappen och sedan snabbt ner igen. Stackarn hade nog mycket att göra idag!
Och vad var i kartongen? Ja, inte var det då acne smörja. haha!
Det var ett dussin röda rosor. Och jag blev så glad! Jag älskar att få blommor. Det är det bästa!
Och inte visste jag att min man kunde överraska så fint. :)
Jag skulle ha fått chocklad också, men det hade dom visst glömt att lägga i!
dålig kvalité men här är rosorna.
Strax ska jag åka iväg till djur affären och köpa kattmat till Miles. Han äter ju mer än en häst, så kattmat går åt!
Sedan börja laga middag så den är klar tills min man kommer hem..
Vilken bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: mamma

ahh rosor är alltid rosor....hoppas ni fick en mysig kväll tillsammans !

2011-02-15 @ 08:36:38
Postat av: Johanna

Fiiiiina!!! :)

2011-02-16 @ 00:51:31
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så fina!! Hoppas ni hade en mysig kväll :)

2011-02-16 @ 09:54:10
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0