Dåliggggt

Igår hade vi en mycket trevlig eftermiddag..
Matchen var bra och Green Bay packers vann, till min mans lycka! ;D
Men tummen ner för allt annat.
Christina Aguilera sjöng National sången och missade några ord och det var inte alls så 'mäktigt' som det brukar kunna vara!
The black eyed peas var the halftime show och det sög nåt så innåt!!
Fergie sjöng med slash och det var det värsta jag  någonsin hört!!
Reklamerna var inte heller något roliga! Besviken vart jag...
haha men sällskapet var bra och det är väl allt som räknas ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

precis det måste ju vart kul o träffas lite bara om inte annat:) Sjutton va jag såg en glimt av Emma på det här fotot på dej hihi!!

2011-02-08 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0