Super bowl och annat skoj

Idag är det lite blåsigt ute, men solen skiner och det är ljumma vindar!!
Så himla skönt :)
Jag åkte till mallet och sedan till IKEA, jag behövde en present till min sister in law och så behövde jag Kaviar på IKEA. Jag älskar att ha IKEA så nära.. :)
Presenterna är i alla fall inslagna och jag ska strax hoppa in i duschen!
Idag har jag även handlat tri-tip och öl tills imorgon..
Imorgon är det nämligen stora dagen D som alla Amerikanare har läääängtat efter.
Super bowl. Finalen i Amerikansk fotboll..
Det ska bli kul för jag får i alla fall träffa lite vänner jag inte sett på ett tag :)
+ att de har alla bra reklamer. Bästa sändningstid vet ni. Då visar dom de bra Coca Cola reklamerna som visas i Sverige dygnet runt..
Efter födelsedags middagen så ska vi hem till Josh, en kompis, som också han fyllt år!
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha bra reklamer, ja ska det vara reklam kan den ju iaf vara bra! :) mycket kalasande blir det, är det alltid nån som fyller år?? ha en bra superbowlfinaldag :D

2011-02-06 @ 10:27:06
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Fullt upp märker jag ,ha en kul superbowldag idag då :D

2011-02-06 @ 17:46:35
Postat av: Emma

Kan aldrig tänka mig att reklam kan vara bra haha. Hoppas helgen varit toppen, låter som att den kan ha blivit det ;)

2011-02-06 @ 20:17:39
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0