Thursday

Vad jag är dålig på att ta bilder...
Igår hade jag en jätte trevlig dag med sushi tillsammans med Johanna och massa massa prat på Svenska om allt möjligt! :) Umgicks lite med barnen, men Jordan är tonåring nu och sitter med huvudet i mobilen hela tiden och JT är 11 år och älskar tv/data spel så gamla nannyn var inte så intressant igår! haha.
Men Jordan satt i alla fall med i våra konversationer och kommenterade lite här och där. ;D
Idag åkte jag till min svärmor och vi rensade ogräs och donade med poolen.
Underbart väder ute.. Lite över det normala tror jag temperaturen ligger på, men
så skiftar det lite olika nu på vintern, men runt 10-20 grader ska det nog ligga på nu!
Sedan åkte vi till Lodi där jag blev bjuden på lunch och så gick vi runt lite i downtown Lodi
och jag hittade en suverän butik!
Den skulle du nog tycka om Mamma. Massor med gammalt silver och annat kul!
Köpte dock inget för jag blev så paff att det faktiskt fanns en sån butik i USA! haha
Sedan åkte vi i alla fall hem och jag svängde förbi Lindsays bageri för att önska henne en trevlig resa.
Hon flyger till Mexico - Cabo på Måndag. Jag är aaaavis!
Fick med mig några cupcakes hem också. :)
Nu ska jag strax äta lite tacos. Rester från igår, min man jobbar sent ikväll igen så det blir jag och tvn helt enkelt!
Hoppas ni sover gott hemma i Sverige.
puss o hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha snacka om skilda världar Anna,vi har haft värsta snöstormen tror det kommit 2-3 dm snö:( o du fixar med poolen???? Mmm låter som en mysig butik det där.....

2011-02-11 @ 10:59:38
Postat av: Sofia

Låter som du hade en jättebra dag, och mysa framför tvn är rätt okej avslut men B är väl roligare att umgås med ;) Puss och kram saknar dig <3

2011-02-11 @ 14:18:16
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Mary

Hallå Anna!



Plugget rullar på. I juni är jag klar! Det känns helt galet. Hur går det för dig i USA? Du verkar må toppen! :) Kram på dig.

2011-02-11 @ 16:50:10
URL: http://www.mariahellsing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0