Valentines day!!


Massor med kärlek till er mina vänner och Familj hemma i Sverige och till mina bloggvänner!
Och till min fina Man. Den bästa!
Lots of love to my American friends and family on this valentines day!
Jag får inte lämna huset idag..
Igår sa han att
'You have to stay home tomorrow.'
'Why?'
'There is a special delivery for you'
'aaaw, flowers.. You're so sweet.'
'ok'
Idag frågade jag vilken tid dom skulle komma, för jag behövde åka och köpa en el visp!
Då får jag reda på att det är fed ex..
wtf?
Kanske flygbiljetter till oss två till Sverige i sommar? Önsketänkande!! haha
Kanske jätte stora blommor?
Pappa trodde det var en möbel.. haha
Jag tror att det är acne medel..
Jag har inte dålig hy, men både jag och Brandon får typ 4 finnar i månaden och dom är dryga och vi har sagt att vi ska köpa proactiv. Så vi får se :p haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket sött kort :D Hoppas du fick mitt sms?! Vad spännande med en överraskning, nu blev jag jätte nyfiken! Du får blogga om det :)



Massa kärlek till dig på alla hjärtans min underbara syster!

2011-02-14 @ 21:46:50
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

Så otroligt fint kort Anna! Tusen tack, men kan inte få för mycket kärlek .

2011-02-15 @ 08:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0