2011

Forsta veckan av det nya aret ar har och det kanns bra..
Det ar kul att lasa pa folks bloggar och status uppdateringar pa Facebook,
de flesta ser fram emot av vad 2011 har att erbjuda for 2010 var ett skit ar...
Eller kanske inte ett skit ar, men inte det basta med en varlds ekonomi i botten med mera!
Jag har inga nyars loften men har skrivit ner saker som jag vill tanka lite extra pa under 2011..
Vi firade in det nya aret med lunch hos syster med familj och pa kvallen blev det middag tillsammans med vanner och nyfunna vanner, trevligt sallskap och sedan akte vi limousin till Framby udde dar det var fest med DJ och bar och pa tolvslaget skalade vi i champagne och tittade pa alla fina raketer!
Det snoade hela kvallen och var super fint och mysigt ute! :)
Halva bordet
En vit limmo med privat chaufor skulle man ha varje dag!
Jag och Syster i limmon
Faruk, Stina, Linda, Sebastian och Jag
Emma fick en nyarspuss
On the dancefloor
Faruk och Emma svanger sina lurviga.
1 Januari at vi pizza till middag hela Familjen, mycket bra start pa det nya aret! :)
Vesuvio pizza med pizza sallad pa, muuuums!!! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Såg ut som ni hade kul :) orättvist åsså-jag har ALDRIG åkt limmo.....:(

2011-01-03 @ 18:04:17
Postat av: Emma

Vi får väl åka limmo då morsan ;D

2011-01-04 @ 20:47:07
URL: http://emmaedback.blogg.se/
Postat av: mamma

tja varför inte???

2011-01-05 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0