Dentist

Strax ska jag åka till Galt och gå till tandläkaren.. Intressant!
Brandons mamma ska vara med och vara mitt moraliska stöd under vistelsen.. haha! Min första gång att gå till tandläkaren i utlandet och det kan ju sluta hur som helst!
I tandförsäkringen som jag och maken har så får man gå till tandläkaren två gånger om året och få tänderna rena och fina och även röntgen.. Resten måste man betala för, eller ja man får ju rabatt med försäkringen, men det är fortfarande ganska dyrt, tror jag! Vad kostar det i Sverige att laga ett hål?
Så jag hoppas att mina 21 och ett halvt år utan hål i tänderna håller i sig!
Nu: Frulle.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till !! Hoppas inte tandtrollen har hittat till dej

2011-01-26 @ 18:04:58
Postat av: Sofia

Lycka till! Här är det snart nattning av Teodor :) Undrar när du kommer hem då?! Jag loggar in på skype sen iaf :)

2011-01-26 @ 19:16:43
URL: http://sofiasfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Eleonor

OMG läskigt... Hur gick det? Jag får panik när jag tänker på att jag en dag ska till tandläkaren här i USA!!!

Jag betalade 700 för en lagning med två bedövningssprutor i Sviiiiiden..

2011-01-27 @ 14:56:14
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0