Måndag

Jag hade tänkt att slänga upp bilder, men jag hittar inte kamera sladden någonstans!
Sådant kan man bli tokig på. Men inte idag, jag orkar inte! ;)
Jag överlistar nämligen mig själv jämt.. Jag tänker alltid att `yes här ska jag lägga det, smart Anna`
Och så glömmer jag bort det lika snabbt.. Istället för att alltid lägga sladdarna på samma ställe..
MEN, jag kanske skulle ta och göra något vettigt istället, som att tvätta t.ex.
Imorse var jag till gymmet, första gången på en månad! Kul att vara tillbaka. :)
Nu kör vi stenhårt på beach 2011 ;D Vi får se hur det går med det...

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh typiskt,hade sett fram emot bilder ! Hopppas den dyker upp nånstans iaf, så de blir bilder nån annan dag:) Lycka till med träningen !!

2011-01-25 @ 08:39:16
Postat av: Anna - Swaussie

Hej,

hittade hit via Linnéas blogg och ville inte lämna utan att lämna ett litet avtryck. Jag har även lagt till dig till min lilla blogglista "Svenskar på vift"



http://swaussie.blogg.se/2010/october/svenskar-pa-vift.html

2011-01-26 @ 08:37:31
URL: http://swaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0