Snooowstooorm

Idag ar det snostorm ute... Snon bara yrar och det blaser massor!
Ser inte ut som att det finns ett stopp pa snon i ar heller!
Men det ar fruktansvart mysigt tycker jag, och jag har gatt och blivit forkyld sa en inne mysdag far det bli :)
Igar kvall akte Jag, Mamma, Pappa och lillebror in till stan och hamtade upp syster Emma pa vagen och sa gick vi ut och at middag pa Chapeau d'or. Sjuuuuukt god mat!! At en pepparstek med konjaksas och potatis gratang.
Godaste oxfilen jag atit! :)
Mycket trevlig middag och till efterratt fick det bli vitchoklad garnerade frukter och agglikor glass till det.
Vattnas det i munnen??
Jag alskar min Familj, vi har det sa kul ihop! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart is Sverige ar det du bor?? Har hort hemifran att de har fatt sjukt mycke sno denna vinter. Mycke sno och kallt!



Nar aker du tillbax till CA da? Passa pa att njut av familjen och allt gott!! ;) Men det tvivlar jag inte en sekund pa att du inte gor..lol

2011-01-06 @ 19:45:32
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja vi hade jättetrevligt o mumsigt va det!!Krya på dej nu så du inte blir liggande de här dagarna du är hemma hos oss!!

2011-01-06 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0