Utkast: Jan. 24, 2011

Hej!
Vilken bra helg vi har haft. Trött har jag varit men vad gör det om hundra år?! :)
Fredag innebar grillad kyckling och ett glas vin, jag höll mig vaken till strax efter 9.
Tidigare på dagen åkte vi ju som sagt till IKEA där vi köpte ny byrå, hatthylla och lite annat smått och gott :)
Åkte till walmart och köpte en ny kudde till min man och sedan till home goods för att köpa en stor vas!
Lunch intogs på In n out burger.. Kände inte för IKEAs köttbullar efter att ha ätit mammas hemmagjorda köttbullar. :)
Efter det åkte vi hem och pysslade i hemmet.
Lördag innebar jakt på blommor.
Här i USA finns ju inget blomsterriket så vi åkte runt till 3 olika affärer innan jag hittat de blommor som skulle passa bra här hemma..
På kvällen åkte vi till Arco Arena och mötte upp ett gäng vänner!
Monster Jam stog på schemat.
my oh my vad det är häftigt.. Showen i sig var ganska seg, men det var kul ändå :) Kom hem runt 10 och jag somnade som en stock.. :)
Söndag innebar middag och NFL tittande hos svärisarna :) Jag somnade tidigt... haha!
haha. Lite fränt är det väl??? haha kanske lite barnsligt, men kul! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ganska stora om man jämför med den som står med flaggan hihi!

2011-01-28 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0