I'm coming hoooome

Nya sjuuuukt bekväma skor från O'neill. De kommer jag gå gott i.
Igår pågick det packing och förberdelser här hemma.
Självklart var hjälpredan no.1 med.. Så nu är väskan i princip färdig packad och väger alldeles på gränsen för mycket.. Så nu ska jag packa handbagaget, men vet inte vad jag ska lägga i. Jag har liksom blivit proffs på att packa så nu vet jag inte vad jag ska lägga i det! Jag reser lättare och lättare för varje gång. Förutom på vägen hem från Sverige då är det packat till tänderna..
Igår hann jag i alla fall med en sväng nere vid poolen, jisses så skönt! Jag kommer sakna värmen, helt ärligt!
Sedan tog min fina man med mig ut på restaurang, brick house här i Elk Grove. Mycket gott! och efter två glas white zinfandel för min del och margarita för min man och goooda prawns åkte vi hem och laddade min iPod och iPhone full med musik!
Pussade och Kramade hej då till min man nyss, det är alltid lika jobbigt. Men två veckor kommer ju kännas som en piss i rymden så det kommer nog gå galant!
Klockan var 5.15 när han klev utanför dörren så jag tyckte inte det var värt att gå och lägga mig, tittar istället på soluppgången!
Brandons syster kör mig till San Franciscos flygplats vid 9.30 idag. Landar i Sverige Lördag eftermiddag.
Ses och hörs. puss o hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Känns lite overkligt , fattar inte - men du ska ju faktiskt komma hem till oss Yiihaa :D längtar längtar !! Lycka till med resan så syns vi imorrn....

2011-07-08 @ 16:07:48
Postat av: Linnéa i usa

ha en underbar resa!!

2011-07-08 @ 18:33:15
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Eleonor

Hoppas du far en helt underbar resa!!! Och att du sover pa flyget =)

2011-07-08 @ 22:40:10
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Safe travels!! Ahh... njut, njut och njuuut!! :) At massa gott och ha sa kul!! :)

2011-07-09 @ 04:17:16
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0