Nusnäs och Mora

När jag var hem till Sverige så åkte Mamma, Pappa, Jag, syster Sofia och lille Teodor på utflykt till Nusnäs och Mora.
Super mysig dag och vi köpte en hel del souvenier :)
I fullt sjå och målar Dalahästar.
Världens sötaste kille.
Och världens största tjej på en liten dalahäst, haha!
Men vi fick ju bara lov att ta en bild för när vi var på klassresa i trean (12 år sedan) Så tog mamma en bild på mig när jag satt på denna häst.
:)
Fika
Jag och så super mysiga Teodor.
Omålade dalahästar.
Pappa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

provar om det gåt att skriva nån kommentar nu då....- Dalarna är bäst så e det bara :D

2011-07-29 @ 19:26:33
Postat av: Ellen - College USA 2011

Vilket område i Sacramento bor du i? Eller bor du i city? Du är faktiskt den första jag hittat som bor i det området (som är svensk)

2011-07-31 @ 12:05:56
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Min pojkvän bor i Rocklin, så det är en liten bit utanför :) Elk Grove har jag åkt förbi och jag tycker att det är superfint där :)

2011-08-02 @ 14:00:32
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0