Sweeeden here I am.

Hemma i Sverige nu och det känns lika underbart som alltid! :)
Flygresan gick riktigt bra, fräscht och stort plan och mellanlandade i Frankfurt och inga förseningar eller något! Great. Och sedan kom Mamma och Pappa och hämtade upp mig från Arlanda så körde vi till Statoil och jag köpte en Loka och en french hot dog, yum!
Kom hem och kramade om syster Emma och lille bror.. Hoppade in i duschen och sedan kom syster Sofia, Tomas och Teodor hem. Och jisses vad han har växt! Lillkillen har ju blivit stor, och vilken charmör :) Efter kramkalas och present utdelning så åt vi super gott, grillad fläskfilé med pommes, bea och mammas odlade sallad. :) Älskar hur vi äter i Sverige..
Åkte in mot stan för lite fest och satt hemma hos Emma ett bra tag men drog oss sedan ner på Victuscella, och där var det helt ok kul, men kände knappt någon! haha
Somnade gott på Emmas soffa vid kvart i 4 på morgonen.
och fan så underbart att det i princip aldrig blir kolsvart ute, utan solen går upp på en gång. Underbart!!!
Pappa kom och hämtade oss och så körde vi ut till byn och mormor och morfar kom över. Underbart att träffa dom igen. Vi åt super god grillad kyckling med tzatziki! YES. Älskar det, :)
Spelade sedan kort i flera timmar, det är så himla kul!!
Nu försöker jag packa för imorgon tidigt på morgonen åker vi till Göteborg och det ska bli skit kul. Jag älskar den staden. Shopping och Liseberg :)
Det känns så bra att vara hemma och fått krama om mina älsklingar.
Sverige är så vackert på sommrarna!!
Nu måste jag packa, duscha och sedan soooova i min säng!
bilder kommer en annan gång. Njuter mest av att bara vara hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad glad man blir för din skull :) Ha en fin dag i Götlaborg!

2011-07-10 @ 22:22:29
URL: http://anlikablogg.blogg.se/
Postat av: emina

åh vad mysigt!!!:) njut av göteborg, absolut det finaste sverige har att erbjuda! puss & kram.

2011-07-12 @ 03:02:54
URL: http://emiinam.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad härligt det är att läsa om hur glad du är! Kan verkligen förstå det med er härliga familj :D Sommaren är verkligen toppen! Njut av dina veckor här ;) hihi. kram kram

2011-07-12 @ 23:54:18
Postat av: Swedish Army Wife

Ah, det är mycket roligare att inte titta in här så ofta för då kan jag gå tillbaka och se maaaaaassor av nya bilder och läsa en massa inlägg på raken vilket jag gillar :D den där shrimp boilen hade jag inte sagt nej tack till...mmmmm!

Ha det så underbart hemma i Sverige!

2011-07-13 @ 18:37:18
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0