Pics from last Saturday

Nu har jag varit hemma i Sverige i en vecka och det är helt underbart..
Jag älskar att vara hemma och umgås med alla och äta god mat. :)
Nu kör vi en bild bomb från Lördagen förra veckan :)
Det står Välkommen hem Anna, om ni inte förstod det ;) Men jag var nog helt enkelt för trött för att få till en bra bild ;D
Älskade systerson!!!
GOTT!!!
Teodor och dajm är väldigt nyfikna på varandra :)
Sen åkte vi in mot stan för att dricka piggelin drinkar! Farligt gott.. :)
Stina och Elin OCH Cheeseballs.
Jag och sis.
Elin, Erica och Emma på victuscella.
Till frukost morgonen efter blev det en tallrik med fil och flingor, ett glas av mormors rabarbersaft och smultron.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå mysigt äre :)

2011-07-17 @ 10:42:44
Postat av: Eleonor

Gud vad underbart det ser ut!

2011-07-17 @ 16:58:27
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Gu vad vi haft det bra, jag är så glá att du är hemma lite med oss! På sista bilden ser det ut som att ditt saftglas är ett shotglas hahaha

2011-07-18 @ 21:41:52
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0