Birthday party

Idag har jag varit på 5 års kalas. Det är G som fyller.
Riktigt trevlig dag, med pizza, tårta och cupcakes, hoppborg och vattenkrig. :)
Bjuder på några bilder :)
G och M:`Look Anna, a snowman´
Tur att barnen har fantasi, bor man här i Sac får man ha massor med fantasi, speciellt när man inte får snö.
Tårtan- lightning mc queen såklart ;)
Jag har massor med söta bilder på alla barnen, men vill inte lägga ut de för man vet ju inte om alla vill att sina barn ska vara på en Svensk blogg :) Så de spar jag för mig själv.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan tänka du kommer sakna de små sötisarna sen när de flyttat ! Super skön tårta måste vara alla små pojkars dröm :)

2011-06-17 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0