Tgif

Visst ar det hur skont som helst att ga upp samtidigt som solen? I love it.. Imorse vaknade jag av mig sjalv 5.53am. Inte helt frisk kanske?! Men jag tycker att det ar sa vart att sitta med balkong dorren oppen, hora fagelkvitter, dricka en kopp te och ata farska jordgubbar. That's life my friends! Samtidigt som Jag sitter och drommer mig till Falustad dar studenter firas! Stressen finns alltid dar, att veta att nar jag gar upp kl 06.00 pa morgonen min tid sa ar eran klocka 3 pa eftermiddagen! Suck.. Dags att "jobba" I 2 timmar och sedan hem och forbereda for dagens giftermal!

Kommentarer
Postat av: mamma

va härligt det låter med jordgubbs till frukost, vi åt våra goda svenska jordgubbar i går för första gånhen MUMS :) Ha en skön fredag nu då !

2011-06-10 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0