Wedding

I Fredags vigde sig Brandons syster, Eryn och Brandon (Japp brother in law är också en Brandon, mycket drygt. haha) sig. De gifte sig i samma court house som vi gjorde. Varför de gjorde det är väl för att de inte ville ha sånt stort stå hej kring det hela, och det får man väl acceptera :) Jag har dock inga bra bilder ifrån det för jag filmade.
Efteråt var det party hemma hos mina in laws med god mat och söt dryck och senare på kvällen bonfire..
Mycket lyckat!
Jag blev nostalgisk och bad Louie ta en bild på mig och min man. Vi har nämligen massor med bilder på denna gata samma dag som vi gifte oss. :) Så en till skadar väl inte, 1 år och 4 månade senare :)
Super god tårta.
Super god mat.. yum yum! Fruktsalladen gjorde jag och jädrar vad populär den var, nu får jag nog äran att göra fruksallad jämt,.. Japp lite skryt!
Brandon och Tj.
Matchande bacon tattoos. och yes dom är riktiga! lol.
Sedan kom Louie och pressade en tårtbit i Brandons ansikte.
Vi avslutar med en bild på mig och B.
puss o hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar varit en kul dag :) , guu va fina du o B är !

2011-06-13 @ 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0