Zoo, park och värme

Jag har nyss slagit in en bröllops present, jisses vad fult det blev. Jag skäms!
Jag ropade åt Brandon att leta efter en skokartong, men jag är ju tjejen som rensar allt.. Så inte hade vi någon kartong. Så jag hoppas jag får någon minut över imorgon så jag kan åka och köpa en kartong. För vem vill ge bort en fult inslagen bröllops present? oh well....
Idag åkte jag, S och barnen till Folsom Zoo. Super mysigt var det där. Zooet var litet men väldigt mysigt och bra. Och så hade dom ett super sött tåg utanför som vi åkte med. Gick ganska fort fram också! Tjoho, jag blev som en 5 åring igen och hade skit kul. haha! De hade också en hur ball lekpark som helst utanför zooet.
Jag älskar parker i USA.. Så mycket aktiviteter man kan göra kring dem och alltid massor med folk. I like!
Och värmen har hittat tillbaka till Cali, över 30 grader idag. phhuuu svetten rann!
Välkommen till Vilda Västern. Eller nej, det är visst en lekpark....
Så awesome..
Dessa kissekatter skulle jag inte vilja möta på en jogging tur uppe i bergen. yikes..
De kan hoppa över 3 meter högt..
Syskon kärlek när den är som bäst.. Här står vi och väntar på tåget :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vilken mysig dag , o de ser ju hur söta ut som helst- barnen alltså :) Hoppas det löser sej med inslagningen oxå!

2011-06-10 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0