Bilder från shoppingen i Fredags.

Den här fina ljuslyktan fick jag av min svärmor för några veckor sedan. Love it.
Just nu står den framför öppna spisen, men när vi fixat balkongen får den flytta ut dit :)
Nya, vita kuddar i soffan
På Target har dom en kollektion som heter Simply Shabby Chic.
Jag älskar ALLT från det. Skulle vilja ha allt, och tänker banne mig köpa allt också!
Huuur vackert som helst, än så länge har jag en badrums matta i vitt, handdukar i rosa och vitt och så dusch draperiet. :) LOVE IT.
Fick en fråga från kassörskan när allt jag handlade var i vitt.
'You don't have any kids or puppys, huh?'
Bjuder på några hårstrån i bilden också. haha oj oj!
Fina spets detaljer. Meee love it. Det är i 'tyg' så på insidan har vi hängt ett genomskinligt duschdraperi i plast :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh va fint,o badrumsmattan o draperiet är bara hur fint som helst blir lite avis faktiskt.... men nån gång kommer jag väl i hälsar på o det blir med TOM resväska hihi ;)

2011-03-29 @ 09:17:39
Postat av: Emma

Åh vad fint :D Önska vi kunde ta en shoppingrunda där tillsammans!

2011-03-29 @ 12:21:43
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0