Sne mun

Idag var det full fart hela dagen.
Väckar klockan ringde klockan 6 och jag gnuggade mig länge i ögonen innan jag faktiskt vaknade till.
B skulle till tandläkaren och få en rot fyllning, jag följde med för att köra honom hem ifall han skulle vara groggy, men det vart han inte!
Efter det åkte vi till San Ramon för att än en gång hämta upp Brandons bil..
Stannade på Round table och åt pizza buffé. Smaskigt!
Hem och sedan ut på andra äventyr som ni får ta del av på Måndag, tror jag! :)
Nu grillar vi stora stekar och ska bara mysa ikväll, vi är super trötta! :)
Min man skulle ge mig en puss men hans mun var helt sne från bedövningen och jag höll på att skratta på mig.
Det synd dock inte lika tydligt på bilden som det egentligen var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0