Tuesday

Igår kväll var jag sjuuuukt trött och Brandon häll på att reta mig länge.
Varför är dom så himla bra på det?
I alla fall vaknade jag strax efter att jag äntligen somnat och brandon frågar vad som är fel, för jag satte mig upp.
Då skyllde jag på honom, You woke me up. haha? Fast i själva verket behövde jag bara kissa jätte jätte mycket.
Idag är det Tisdag och jag ska spendera min dag i Land Park. Solen bara skiiiner.
Mest av allt hoppas jag nog på att vi kommer sticka till Sacramento zoo, för där har jag aldrig vart.
Håll tummarna. Jag kan nämligen inte gå dit själv första gången för vi måste byta namn på passen in dit.
Oh well.
Igår tänkte jag gå ut på en lång promenad, men det blev en jogging tur och gud vad skönt.
Jag har inte sprungit på 2 veckor, så trodde formen skulle vara helt borta. Men icke..
Gotta go.
puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig tjej du är som joggade :) O hoppas det blev zoo det låter ju jätte kul !! O jag tror karlar har det i sej det här med att retas ....Såååå jobbigt!

2011-03-29 @ 21:05:58
Postat av: Linnea i Alabama

Vad skönt med en löptur! Här regnar det och är verkligen trååkväder så jag håller mig inne.



Iallafall, nu ligger det ett inlägg om Paleo ute. Hör av dig om du tänker börja, det kan vara bra med en peppande vän (jag tänker till mig själv ;) )



Jo en annan sak, jag läser ju din blogg och har gjort ganska länge - kan inte du skriva ett inlägg om Brandon - hur ni träffades, hur han är och hur ni fell in lööööve. Det vore roligt att läsa!

2011-03-30 @ 21:12:19
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Johanna

Haha, killar maste ha nan san ret-instinkt som faller ratt naturligt for dom kanns det som ibland... know the feeling! :P



Ahh, haller med Linnea... ar saaa nyfiken pa din och brandon's story...:)

2011-03-31 @ 00:02:42
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0