Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

I Måndags regnade det som tusan, eller det regnade i flera dagar.
Smärre chock, va. Det regnar oftast inte här från Mars-September. Med någon enstaka gång under de månaderna.
Men nu regnar det som tusan i Maj.?! Kan tydligen hända...
Så jag och kidsen drog på oss gummistövlarna och regnjackorna och så gick vi runt kvarteret och hoppade i vattenpölar! Kul.
Idag skiner dock solen och jag har legat ute vid poolen och stekt en sväng. :) Mycket skönt kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men Gud vilka tjusiga gummistövlar du har!

2011-05-21 @ 04:19:00
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: mamma

Ja vad ska man säga-det är ju synd om er haha som inte brukar få regn så här års :) men tur att du fått en sväng vid poolen oxå... sköna gröna kids förresten :D

2011-05-21 @ 09:08:48
Postat av: Johanna

Tackar tackar! Ja, nu ar man gift allt! :) Kommer bli brollop i sverige nasta sommar sa dom dar hemma far vara med ocksa! :)



Ja, sen ar ju inte green cardet speciellt billigt heller..:( Onska jag kunde snappa med fingrarna och helt plotsligt vara klar med hela processen! Hur lang tid tog det for dig nar du borjade tills du fick kortet??

2011-05-24 @ 01:54:37
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0