Imorgon är det min dag

Jag började fundera varför mobilen vibrerade så hiskeligt under samma minut.
Och innan jag läste mina wall posts så funderade jag 'hmm varför skriver denna personen till mig' (Vi pratar ju aldrig så undrar vad hon har på hjärtat.) Innan ett ljus gick upp. 'Aha, klockan är midnatt hemma i Sverige vilket betyder: ANNAS FÖDELSEDAG'
Det är så konstigt det där. Jag får tuppjuck på tidsskillnaden.. Fast det är ju ganska bra, för då kan jag ju ta en glass ikväll och tänka 'födeledags glass'. Mums..
Annars har jag alltid en bra känsla dagen innan min födelsedag.. Har ni det med?
Saknar ihjäl mig efter min Familj ju. Ni ska ju vara här nu!
Så här såg det ut förra året på min födelsedag:
Drink efter drink efter drink. Under hela dagen.. Jag fyllde ju 21!

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS ANNA!!! på födelsedagen Saknar dej jättemycket men ha en toppendag -när du vaknar hihi så hörs vi då Kramisar i massor!

2011-05-11 @ 07:56:53
Postat av: Johanna

Haaappy Biiirtdaaaay Anna!!! Hoppas du far en toppen dag!! :) Kommer ihag nar jag fyllde 22.. da var jag namligen i San Francisco! :P

2011-05-11 @ 20:32:27
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är sååå söt!!! :D Grattis igen hihi

2011-05-11 @ 20:37:44
URL: http://emmaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0