Inte en lugn stund

Jag har haft fullt upp de senaste veckorna, därav den ur usla bloggningen.
Men, poolhäng med Johanna igår, steeeeek och mina ben blev nästan rosa. Fint va?
Annars så fick jag ett mail av en gammal klasskompis, Micke. Att han var på roadtrip längs västkusten och skulle stoppa i Sac imorgon. Tyvärr ska jag jobba mitt på dagen, men hoppas på att han hinner klämma in en middag!
Då skulle jag bli super glad, en dalmas i Sacramento. Det händer inte alltför ofta...
Söndag = Morsdag här i USA. Sedan på Måndag sticker jag till Vacavilles outlet och sedan vidare till San Fransisco med Johanna och vinkar sedan adjö till henne för hon flyger hem mot Svea...
Sedan jobb tisdag och onsdag. Och på Onsdag den 11e Maj föddes jag för 22 år sedan. Väldigt trevligt...
:)
Nu ska vi grilla grillspett. Muuuums.
Får se om jag hinner blogga imorgon bitti. :)
puss o hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej o hå ludentå!! Det verkar vara fullt upp -ja! Vore ju kul om du kunde träffa engammal klasskompis hihi , fast tråkigt att Johanna åker hem .... Och du-ta det lugnt med solen :D

2011-05-07 @ 10:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0