Live concert downtown.

Igår åkte vi ett gäng till downtown Sac för konsert. New Boyz, Jeremih, Flo Rida, Nelly och Keri Hilson.
Ingen av dom är någon favorit men det var trevligt ändå :)
Vilken skön kille Nelly är. Han drog upp 3 tjejer från publiken som fick dansa med honom och sedan fick en utav tjejerna sjunga med i en låt. Awesome!
Det var en sjukt skön dag. 27 grader varmt och strålande sol. Jag brände mig på axlarna.
Dock var det segt mellan banden så dagen vart lite seg.
Här har ni Johanna, Jag och Jessika (Svensk Au pair i Sacramento)
Bakom scenen så såg man the capitol house. Vita huset här i Sacramento.
Moi.
Massor med folk. Tyckte jag hörde att det var 14000 pers där.
Här har vi New Boyz på scen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul o se konserter, o framför allt vilket strålande vackert väder :D blir såå himla avundsjuk....

2011-05-03 @ 07:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0