Fall treats

Heeej. Happy Halloween läsare :)
Igår bakade jag Pumpkin Cream cheese muffins och Pumpkin roll.. Sjuuuukt gott! :)
Säg till ifall ni vill ha recept på dessa godsaker för då slänger jag upp det här..
Denna Halloween har jag blivit tvungen till att titta på paranormal activity (den första) som inte var alltför hemsk, eller vem försöker jag lura, när filmen var över så fick min man inte gå längre än en meter ifrån mig... Hehe. Så jädra creepy film! Och även house of a thousand corpses... Fy fan!! Äckliga jädra film, mår så illa när jag ser sånna filmer så för att må bättre bakade jag massor och lagade god middag.. Gillar ni skräckfilmer?


Kommentarer
Postat av: mamma

mmmm ser jättemumsigt ut,var jag i närheten skulle jag komma på stört hahaha! Åh fyy för skräckisar =mardrömsmakare:(

2011-11-01 @ 09:24:03
Postat av: Swedish Army Wife

Ahh alla dessa maträtter och bakverk överallt på bloggar och TV:n, jag blir galen..det är inte ofta jag bakar men man får ju inspiration när man ser allt gott. Tack för pizzabottenreceptet, det kommer provas ikväll eller i morgon :)

Skitbra zombiesminkningar hehe, hon som gjorde dem skulle kunna jobba i Detroit med alla filminspelningar ;)

2011-11-01 @ 15:05:40
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com
Postat av: Sis Emma

Proffsigt Anna, ser skitgott ut :D Och Fy fan för skräckisar, inte värt att se dem! Haha

2011-11-01 @ 16:23:49
Postat av: Anna

Jag kan gilla skräckisar, gillar pulsen man får :) Envisas alltid med att se skräckis hos en vän i deras källare där de har "bio", sedan kör jag hem mitt i natten. Buuuu. Inte alls roligt då...

Postat av: Nadja

Oh, jag vill ha recept! De ser och låter supergoda! :D Har svårt för pizzan här borta så kan nog komma att använda ditt recept på den också :)

2011-11-02 @ 00:06:19
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Penny

Lägg gärna upp recepten - ser smaskens ut!=)

2011-11-02 @ 17:05:21
URL: http://pennysdagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0