Tuesday morning

Höst fint väder idag, även om vi har 25-30 grader om dagarna så är nätterna kalla och till slutet på veckan ska det bli svalare väder, äntligen :)
Imorse kom lilla T över och vi busade med katten en liten stund och så gick vi iväg till parken och gungade lite..
Men det blåste så mycket idag så vi frös och gick hemåt.
Sedan kom hennes mamma och hämtade upp henne och efter det åkte Brandon och köpte kaffe... Och till mig kom han hem med en pumpkin spice latte. MUMS! Jag är nu officiellt en kaffe drickare (har hatat kaffe och vägrat dricka det förut) Men jag minns när jag var liten och satt hemma hos Gammel Farmor och drack kaffe med 10 sockerbitar i, det var tider det! :)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Välkommen in i kaffe-världen. Bara Emma kvar nu ;)

2011-11-01 @ 23:44:45
Postat av: mamma

Åh vad det ser ut att vara höst fint väder, här hemma är det bara grått,grått o grått!!

Haha ja det är nog därför som du kanske INTE velat dricka kaffe - du "åt" ju socker med kaffe :D

2011-11-02 @ 09:12:24
Postat av: Eleonor i Nashville

Min favvo ar ocksa pumpkin spice latte.. Sa jaaaaaaaaaavla goood! Hur ska jag overleva utan den nar julen ar over?

2011-11-02 @ 16:14:31
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det är alltid lika roligt att läsa din blogg och höra om ditt liv Anna. :) Hjälp hur kallt är det i Januari/Februari? Fast vi kanske har fått nog av fem och en halv månad med värme då. :P Kraaam!!

2011-11-05 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0