A good day

I dag är jag nog en ganska glad böna, var iväg på ett möte med en familj jag ska jobba för lite då och då. Vilket dock gör mig lite nervös för de har en 1och ett halv åring och en 5 veckor gammal bebis.. Stort ansvar alltså men de verkade bekväm med att ha mig hjälpa dom, så det ska nog bli bra. Och igår pratade jag med en annan kvinna som vill att jag hjälper till ibland med hennes söner. Så det känns riktigt bra just nu :)
Det är ju I princip omöjligt att få ett jobb I denna ekonomi, I denna stad där jag bor också som är typ bland de värst drabbade städer här I USA.
Så lite extra knäck och skola till våren så ska nog det här bli bra..

Vissa dagar har nämligen vart helt förjävliga, arbetslös, inte min familj I närheten och så vidare har fått mig att må piss ibland. Så nu kan det bara bli bättre igen :)
Don't get me wrong..
Jag älskar min man och allt stöd jag får från honom och min familj! Ni är bäst I alla lägen. Käääärlek.


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra lite nannyjobb e ju jättebra :) Och du vet att vi saknar dej oxå, o älskar dej sååå mycket!! Du är stark som fixar det här tycker jag ;)

2011-10-26 @ 09:46:12
Postat av: Linnea i Colorado

oh, I am with you! Man klan bli deprimerad för mindre. Stor kram till dig!

2011-10-26 @ 18:56:53
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Eleonor i Nashville

Vad mysigt att passa en liten bebis!!

Och vad kul att du far lite att gora! Det ar sa himla manga arbetslosa i det har landet. I'm one of them haha.. Men forhoppningsvis far jag nagot snart.

Sen tror jag att manga valjer att inte jobba pa lagavlonade stallen och ar hellre arbetslosa.



Och sjalvklart far man kanna sig lag ibland. Jag saknar min familj ALLTID och far alltid ont i magen nar jag tanker pa att dom lever sa langt bort.



Kram!!!

2011-10-27 @ 03:45:23
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oj vad jag känner igen mig, vissa dagar känns det som att man håller på att gå sönder. Speciellt när man inte har nåt att göra på dagarna också och man har så mycket tid att sakna och tänka på alla där hemma..

2011-10-27 @ 07:07:06
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Tomas

Grattis till lite extra jobb. Fortsätt kämpa på så ska du se att du får rät sida på det hela =)

2011-10-27 @ 12:59:53
Postat av: Mikaela i San Francisco

I know the feeling. Ibland känns "hemma" så himla långt bort. Stå på! Och om du har vägarna förbi SF kan du alltid höra av dig till mig :) Kram.

2011-10-28 @ 18:08:59
URL: http://www.songah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0