Gjort är gjort...

Tack för era lycko-önskningar, tjejer.. :)
Det gick ju rakt åt helvet på matten, men det hade jag ju räknat med. Så jag blev inte alltför besviken på det.
Det jag däremot är super besviken över är English reading, jag vet att jag är bättre än så. Fasiken vad sur jag är.
Så då lär jag ta en kurs i English reading, men så får det bli..
Något jag däremot blev glad över är English writing, där får det bli en kurs i English writing 101, vilket ju är as bra för en Svenne banan.
I övrigt HATAR jag prov. Jag tycker det är meningslöst, i detta fallet väldigt meningsfullt, men jag stressar alltid ihjäl mig, speciellt när det går på tid! eeeerrr. Skit förbannad på att det gick som det gick med reading delen. Fasiken!!
Nåååååja.. Jag är glad att det är över och att jag kan gå vidare till nästa del i ansöknings processen :)

Kommentarer
Postat av: Boel i Sydney

Hej, hittade hit genom Nadja. Kul att hitta andra utlandssvenskar som bloggar :)



Synd att provet inte gick som du tankte men nu ar ju den delen over iaf :)

2011-09-14 @ 08:51:46
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh va skönt att det är gjort iaf :) Nu ere bara att stega vidare....

2011-09-14 @ 09:08:46
Postat av: Nadja

gud vad jag känner igen mig, jag hatar prov och får verkligen panik av det.. jag avskyr matte också så det gick såklart åt helvete.. spännande att du kommer närmare! :)

2011-09-14 @ 21:41:31
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0